ADMINISTRACIÓ
ELECTRÒNICA
Projectes de Ciutat Connectada
Administració pública més a prop del ciutadà
L’Ajuntament de Torrent s’ha prenent molt de debò l’objectiu d’aconseguir oferir el 100% dels serveis de manera electrònica. En aquest camí cap al “zero paper”, des d’aquesta administració, estem treballant perquè el ciutadà pugui tramitar on-line qualsevol sol·licitud, promovent i informant la ciutadania dels beneficis que ofereix l’administració electrònica.
AGE.
D’aquesta manera, s’evita l’aportació per part del ciutadà i les empreses, d’una quantitat important de documentació.
La Llei 11/2007, de 22 de juny d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics, regula la utilització legal de la tecnologia en les tasques administratives i reconeix als ciutadans el seu dret a relacionar-se electrònicament
amb lAdministració Pública.
Així, estableix que els ciutadans tenen en relació amb la utilització dels mitjans electrònics en lactivitat administrativa, i en els termes previstos per la Llei, un conjunt de Drets. És per això que a l’Ajuntament de Torrent va aprovar al Ple del dia 4 de juny de 2012, la posada en marxa dels Plans d’Implantació de l’Administració Electrònica.
Public Administration Connecting to the Spanish EIDAS NODE 2020
El projecte eID4Spain20 té com a objectiu connectar els serveis electrònics públics al node eIDAS espanyol a través de CL@VE 2.0 per permetre l’autenticació transfronterera d’acord amb el Reglament eIDAS.
(El contingut d’aquesta publicació és responsabilitat exclusiva de l’Ajuntament de Torrent i no reflecteix necessàriament l’opinió de la Unió Europea.)
Click@
Gestor d'expedients electrònics
32%
Registres
Telemàtics
El 32% dels registres es fan de manera telemàtica i no presència.
31.7%
Inici Tràmits al
Mateix Dia
El 31,7% dels registres es comencen a tramitar el mateix dia.
+80.000
Documents
Digitalitzats
Més de 80.000 documents digitalitzats i 15.802 expedients electrònics el 2017.
73.2%
Inici Tràmits al Segon Dia
El 73,2% dels registres presentats ja han començat a tramitar-se durant el segon dia.
Certificats Electrònics al Núvol
Gestió Centralitzada
Sense necessitat de fer servir i distribuir dispositius físics smartcards o lectors de targetes.
Firma Electrònica a Distància
Integració de la signatura electrònica a les aplicacions de gestió de manera totalment transparent.
Sistema Auditat
Permet la delegació de signatura i el
registre dús dels certificats, comptant amb un panell de control de tots els certificats.